13 Nisan 2012

Lavanta Torbaları

Daha önce hediye ettiğim yastıkları beğenen Fulya, hem onlardan isterim demişti, hem de örnek gönderip, buna benzer bir lavanta torbası yapmak mümkün olur mu diye sormuştu. Elimden geldiğince lavanta torbasının benzerini yapmaya çalıştım.

Fulya redwork olanı beğendi. Diğerine de bizim Uğur Böcüğü el koydu!

Böylece, baharda evlerimizde mis gibi kokan lavanta torbalarımız oldu. Fulya nasıl değerlendirdi bilmem, ama Uğur Böcüğüm yatağının başucuna astı. Arada eline alıp oynuyor, anne bu çok güzelmiş diyor. Yerine geri asıyor. İyi ki akıl etmişsin Fulya, bahane ile Böcüğümün de sevdiği birşey yapmış oldum, teşekkürler!

İbeking'ciğim, senin evinde ayrı bir güzelliği var yastığın. Güle güle iyi günlerde kullanın...

Baharda evlerinizin çiçek kokusuyla dolması dileği ile...

11 yorum:

lavantalimon dedi ki...

Lavanta torbalarının harika olmuş.Her zaman ki gibi nefis işler:)

tijen miriam dedi ki...

aa cok guzel.bende istiyorum,,,ama nasill:)

Hamarat Kontes dedi ki...

çok güzel duruyorlar, ellerinize sağlık.

Nihan dedi ki...

Elleri dert görmesin o güzel yorumları bırakanın ve şu güzelim lavanta torbalarını ve yastıkları yapanın...bardaklardan sana göndermek isterim ama ezilmeden nasıl gönderebilirim bilmiyorum...senin bir fikrin var mı..:))

aysunberktayozmen dedi ki...

Lavanta torbalarına bayıldım.Ne kadar yaratıcı.

Berceste dedi ki...

Blogger'da yorumları geri haber kutucuğunu kaldırmaları yüzünden başka bir sisteme geçmiştim, şimdi yeniden eski haline dönmüş. Ben de eskisine dönünce yorumlar karıştı, kime nasıl cevap verdiğim belli olmamış. O yüzden topluca yeniden cevap vereyim...

Lavantam Limonum çok teşekkürler.

Tijen, nasıl sorusunun cevabı adresini bana göndererek ;-) Hangisini beğendiğini de söyle lütfen.

Teşekkürler Hamarat Kontes. Sizin ellerinizde daha da güzel olurlardi. Böcük uzun süre sizi anlattı eve gelen misafirlere :)

Esas o güzel çizimleri yapanın elleri dert görmesin Nihan'ım :) Bardakları ben yazık etmek istemem :( Senin elinde çok güzeller. Bir başka proje oluştururuz bir başka zaman seninle birlikte :)

Çok teşekkürler Aysun hanım. Ama benim yaratıcılığım değil ne yazık ki :( Sizin çizimlerinizi de bir gün işlemek kısmet olur belki ;-)

Melange dedi ki...

cok güzeller, tam lavantanin zerafetine yakisir, cok cici ve zarifler.

tijen miriam dedi ki...

canim dilegim,ne kadar naziksin,saol,gondermis kadar oldun.buraya cok zor gelir be arkadasim,2 ayda ancak geliyor tum postalar:(

Isil Simsek dedi ki...

Ne kadar guzel olmus,ellerine saglik Dilek.

füs dedi ki...

çok güsel olmuşlar, ellerine sağlık:) mis gibi de kokarlar,oh şahane!

Berceste dedi ki...

Teşekkürler Melange. Senin zarifliğin :)

Deneriz şansımızı Allah Allah, sen gönder adresini hele.

Teşekkürler Işıl.

Teşekkürler Füs, sizin lavanta torbalarını sizin bahçenin lavantaları ile yaparız artık ;-)